دانلود تحقیق ، پاورپوینت ، کارآموزی، پروژه، كتاب ، نمونه سوالات دانشگاه و دبيرستان

محل لوگو

روش های تقویت حافظه


روش های تقویت حافظه

روش های تقویت حافظه

من حافظه ضعیفى دارم و کارى هم نمى‏شود کرد! این یک جمله کاملاً بی‌معناست. شما به‌سادگی مى‏توانید حافظه ضعیف خود را تقویت کنید و کار آیی آن را افزایش دهید؛ همان‌گونه که ضعف بینایى یا شنوایى خود را با استفاده از عینک یا سمعک اصلاح مى‏کنید. پس قدم اول این است که شما باید باور کنید که ضعف حافظه، یک بیمارى گذراست و به‌راحتی قابل علاج و اصلاح است. حالا وقت آن است که دست‌به‌کار شوید.

شما حافظه‏اى بسیار نیرومند دارید! باور نمى‏کنید؟ آیا مى‏خواهید این امر را به خودتان ثابت کنید؟ بسیار خوب، سعى کنید چیزى را که قبلاً مى‏دانسته‏اید، فراموش کنید؛ امکان ندارد! این‌طور نیست؟ حافظه شما به‌شدت مقاومت مى‏کند و مطمئن باشید که بالاخره این حافظه شماست که برنده مى‏شود. در یک رویارویى کاملاً مستقیم با حافظه خود، مى‏توانید باور کنید که حافظه شما هم قوى و نیرومند است تا براى تقویت بیشتر حافظه، بیش‌ازپیش اعتمادبه‌نفس پیدا کنید.

اولین قدم براى آماده ساختن حافظه، ایجاد یک ارتباط و پیوند و تداعى معانى است. تداعى معانى آگاهانه و کنترل‌شده، دقیقاً همان حافظه تربیت‌شده و قابل‌کنترلی را ایجاد مى‏کند که شما به دنبال آن هستید.

این پیوند یا اتصال معانى، ممکن است آگاهانه و در اختیار یا نیمه هشیارانه و نیمه آگاهانه باشد. تداعى معانى نیمه آگاهانه، یعنى همان تداعى‏هاى ناخودآگاهى که در ذهن شما میان کلمات یا حرکات یا تصاویر خاصى با یک خاطره یا معانى دیگر شکل مى‏گیرد.

اما تداعى معانى آگاهانه که کاملاً در کنترل اراده و خواست ماست، همان نیروى اتصالى است که حافظه ما را بیدار و تربیت مى‏کند؛ پس ارتباط میان معانى برقرار کنید تا حافظه‏اى نیرومند به دست آورید. مثلاً فرض کنید که مى‏خواهید معناى کلمه انگلیسى New را به خاطر بسپارید؛ شما در ذهن خود با تکرار کلمه «نیو»، به یاد کلمه نو مى‏افتید. نو و تازه، معناى کاملاً نزدیک به جدید، یعنى کلمه New دارد. سپس شما با نام نیو به یاد نو و در نتیجه به یاد جدید و تازه مى‏افتید.

 

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۵

 

لطفاً برای مشاهده متن کامل تحقیق روش های تقویت حافظه محصول را خریداری و دانلود نمائید

تشکر از خریدتان


مبلغ قابل پرداخت 9,980 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 713

دیدگاه های کاربران (0)

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 1800  RM-653 ورژن  06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه این مجموعه شامل دوبخش می باشد: 1 . اسلایدهای خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 به صورت تفکیک شده فصول 1 تا 7 2. آرشیو 8 دوره نمونه سوال تئوری حسابداری 1 به همراه ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانلود تحقیق ، پاورپوینت ، کارآموزی، پروژه، كتاب ، نمونه سوالات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما