دانلود تحقیق ، پاورپوینت ، کارآموزی، پروژه، كتاب ، نمونه سوالات دانشگاه و دبيرستان

محل لوگو

بمب فسفری


بمب فسفری

بمب فسفری

تاریخچه بمب فسفری

نخستین بمب‌های فسفری در سال ۱۹۱۶ توسط انگلیس تولید شد.

فسفر سفید ماده‌ای است هواسوز که وقتی در معرض هوا قرار می‌گیرد شروع به سوختن می‌کند و دود سفیدی هم دارد . این ماده با آب خاموش نمی‌شود و همچنان در آب می‌سوزد !

اگر روی اعضای بدن کسی بیفتد تا عمق بدن وی را می‌سوزد و خاموش نمی‌شود و حتی استخوان هم مسوزاند ! همچنین جزء رده تسلیحات کشتارجمعی WMD یا WEAPON OF MASS DESTRUCTION قرار می‌گیرد. ضمن اینکه دود تقریباً سمی‌ای هم دارد و ایجاد مشکلات حاد تنفسی در حد خفگی یا سوختن ریه‌ها می‌کند .تقریباً این ماده هم مشابه ناپالم است با این تفاوت که اگر از ناپالم بشه جون سالم بدر برد از این‌یکی نمیشه .

اگر قربانی شانس بیاره و مواد روی سر و یا سینه‌هاش بریزه خیلی زود فاتحه رو می‌خونه(کمتر از ۲ ثانیه) و میره اون دنیا ولی اگر رو پاهاش یا دست‌هاش ریخته باشه اونقدر می‌سوزه که خونش به جوش بیاد و هنگام برگشتن به قلب اول تمامی اندام‌های نزدیک به خودش رو می‌سوزونه تا به قلب برسه.

فسفر در طبیعت به حالت آزاد پیدا نمیشه . مهمترین سنگ معدنی که ازش فسفر استخراج میشه فسفات کلسیم هست که اونو به همراه سیلیس و زغال کک در کوره الکتریکی حرارت میدن .

فیفر سفید ( p4 ) ، فسفر سیاه ، و فسفر قرمز که همون فسفر سفید هست که حرارتش می دن . خطرناک‌ترین فسفر سفید هست .

اما این عنصر چیه :

تعریف فسفر سفید:

فسفر سفید ، جامدی مومی‌شکل است که بلورهای آن از تجمع مولکول‌های P4 شده است. اما در حالت بخار ، به‌صورت مولکول‌های مجزا وجود دارد. مولکول‌های P4 به‌صورت چهاروجهی منتظم است و در هر یک از گوشه‌های این چهاروجهی ، یک اتم فسفر وجود دارد که با پیوندهای کووالانسی با سه ‌اتم فسفر دیگر متصل است و از آنجا که زاویه پیوندهای آن ، ۶۰ درجه دارد و همین زاویه که انحراف زیادی از زاویه عادی اوربیتال‌های P (90 درجه) دارد، موجب می‌شود که پیوند P-P ضعیف و ناپایدار باشد.

 

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۶

 

لطفاً برای مشاهده متن کامل تحقیق بمب فسفری محصول را خریداری و دانلود نمائید

تشکر از خریدتان


مبلغ قابل پرداخت 9,980 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 865

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانلود تحقیق ، پاورپوینت ، کارآموزی، پروژه، كتاب ، نمونه سوالات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما