دانلود تحقیق ، پاورپوینت ، کارآموزی، پروژه، كتاب ، نمونه سوالات دانشگاه و دبيرستان

محل لوگو

کاربرد ریاضی در روانشناسی


کاربرد ریاضی در روانشناسی

کاربرد ریاضی در روانشناسی

 

تست روانشناسی اشکال هندسی:

نقاشی‌های ناخودآگاه:

ساده‌ترین اشکال هندسی را به یاد بیاورید: مربع، مستطیل، مثلث، دایره، منحنی پس خیلی سریع و بدون اینکه زیاد به مغزتان فشار بیاورید، شکلی را انتخاب کنید که بیشتر از همه می‌پسندید. آزمونی روانشناسی پیش روی شماست، که با توجه انتخابتان به‌سرعت نشان می‌دهد که شما در زندگی چه جور آدمی هستید و احتمال موفقیتتان در چه مشاغلی بیشتر است.

مربع: کسانی‌اند که در محیط پایدار بیشترین احساس آرامش را دارند و مسیر کارهایشان به‌طور کامل آشکار است. چنین اشخاصی محافظه‌کارند و دوست دارند که همه‌چیز مرتب و منظم باشد. وظیفه‌شناس‌اند و اگر کاری را به آن‌ها محول کنید، آن‌قدر روی آن، ‌وقت می‌گذارند تا تمام شود حتی اگر کاری تکراری و طاقت‌فرسا باشد و مجبور شوند که به‌تنهایی آن را انجام دهند.

مستطیل: پایبند بودن از اصول مشخصه آن‌هاست، نظم و ترتیب را دوست دارند ولی آن را با سازمان‌دهی دقیق اجرا می‌کنند این امر سبب می‌شود تا راه‌های مناسبی را انتخاب و همه قواعد و مقررات را بررسی کنند. اگر وظیفه‌ای را به این اشخاص محول کنید ابتدا آن را به‌خوبی سازمان‌دهی می‌کنند تا اطمینان یابند که به‌طور اصولی اجرا خواهد شد.

مثلث: آن‌هایی که مثلث را انتخاب می‌کنند؛ اشخاصی هدف‌گرایند و از برنامه‌ریزی قبل از انجام دادن کارها لذت می‌برند و به طرح موضوع و برنامه‌های بزرگ و بلندمدت تمایل دارند اما ممکن است که مسائل جزئی را فراموش کنند اگر کاری را بر عهده آنان بگذارید، ابتدا هدفی را برای آن تعیین و سپس با برنامه‌ریزی کار را آغاز می‌کنند.

دایره: آن‌هایی که دایره را انتخاب می‌کنند…….

…….

 

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۴

 

لطفاً برای مشاهده متن کامل تحقیق کاربرد ریاضی در روانشناسی محصول را خریداری و دانلود نمائید

لینک دانلود بعد از خرید نمایش داده شده و به ایمیلتان ارسال می‌شود

با اطمینان خرید کنید

تشکر از خریدتان


مبلغ قابل پرداخت 9,980 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 898

دیدگاه های کاربران (0)

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 1800  RM-653 ورژن  06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه این مجموعه شامل دوبخش می باشد: 1 . اسلایدهای خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 به صورت تفکیک شده فصول 1 تا 7 2. آرشیو 8 دوره نمونه سوال تئوری حسابداری 1 به همراه ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانلود تحقیق ، پاورپوینت ، کارآموزی، پروژه، كتاب ، نمونه سوالات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما